دبیرخانه کنفرانس برند، با افتخار به اطلاع عزیزان می رساند:
کتاب “Hidden in plain sight” نوشته پروفسور یواکیمزتالر موفق به دریافت جایزه بهترین کتاب سال از موسسه American Marketing Association گردید.
این کتاب دستاورد سالها تجربه و دانش متخصصین و اساتید علم مدیریت در حوزه مدیریت استراتژیک و مدیریت برند است و با ذکر ده ها نمونه کاربردی و تشریح جزئیات مدل رشد و نوآوری مبتنی بر تقاضا(DIG) شیوه های پیاده سازی اجزاء مدل و دستیابی به مزیت مشتری را فراهم می آورد.

جهت دریافت اطلاعات و تهیه کتاب با دبیرخانه دائمی سومین کنفرانس بین المللی برند، از طریق مراجعه به سایت اینترنتیwww.brandconference.ir تماس حاصل فرمائید.

چهارمین كنفرانس بین‌المللی برند برگزار گردید.
در دنیای رقابتی كنونی، نام تجاری به عنوان عاملی ارزش‌آفرین، مهمترین دارایی نامشهود سازمانها محسوب می‌شود. نام تجاری، كانال ارتباطی بین سازمان و مشتریان است كه پیامهای سازمان را به مشتریان منتقل می‌كند. امروزه، مدیریت برند، مهمترین توانایی سازمانها و مدیران بازاریابی جهت موفقیت بنگاههای اقتصادی است.
چهارمين كنفرانس بين‌المللی برند توسط گروه پژوهشی رهيافت و شركت مشاوره نوآوران داتيك (اينوويت)، با حمايت و پشتيبانی سازمان توسعه تجارت ایران و وزارت صنايع و معادن ايران با سخنرانی اساتید برجسته دنیا همچون پروفسور دیوید آکر (پدرعلم برندینگ در دنیا) و پروفسور کوین لین کلر (نویسنده انجیل برند) از آمریکا و حضور صاحب نظر برجسته پروفسور اریک یوآکیمزتالر (فوق دکترا از دانشگاه هاروارد) در تاریخ 20 و 21 آبان ماه 1388 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت كنفرانس مراجعه نمایند.

www.brandconference.ir